روش تهیه ریگاتونی، نگاه جدیدی به لازانیا

ریگاتونی سوخاری از غذاهایی است که عاشق آن خواهید شد. روش تهیه این غذای دوست داشتنی رو یاد بگیرید و آن را کاملاً با ذائقه ی خود همراه کنید و به عنوان یک میان وعده ی دوست داشتنی در رژیم غذایی خود جای دهید.

ریگاتونی به نوعی از پاستا میگن که میشه مواد غذایی رو درون اون جای داد و طبخ کرد. ریگاتونی در ایران تحت برندهای مختلفی توزیع میشه که ما از برند la molisana استفاده می کنیم.

مواد لازم

ریگاتونی

گوشت چرخ کرده

قارچ، فلفل دلمه ای، ذرت

پیاز، سیب زمینی

پنیر پیتزا

آرد، تخم مرغ و پودر سوخاری

روغن، نمک و ادویه های دلخواه

تهیه مایع ماکارونی

این بخش رو در دستورهای قبلی هم توضیح دادیم و به دلیل اینکه هر شخصی به شیوه ی خودش این کار رو انجام میده، در این دستور و دستورهای دیگه از توضیحش میگذریم و اونو به خودتون واگذار می کنیم.

پس بهترین مایع ماکارونی که بلدید رو درست کنید! فقط یادتون نره در آخرین مرحله، مقدار زیادی پنیر پیتزا اضافه کنید.

پر کردن ریگاتونی ها

ریگاتونی ها رو مثل ماکارونی در آب جوش بریزید و بعد از نرم شدن با آب سرد بشویید و در آبکش رها کنید تا آبش بره. اونها رو با مایع ماکارونی که درست کردید پر کنید و به مدت ۱۵ دقیقه در فریزر بگذارید.

بعد از ۱۵ دقیقه، ریگاتونی ها رو از فریزر خارج کنید و به پودر سوخاری آغشته کنید. برای این کار نیاز به سه ظرف داریم، یک ظرفی از آب، ظرف دیگه ای از زرده تخ مرغ، ظرف دیگه ای هم پودر سوخاری.

ابتدا ریگاتونی ها رو به آرد آغشته کنید، سپس داخل ظرف تخم مرغ بغلتونید و در نهایت به پودر سوخاری آغشته کنید. بعد از این مرحله باز هم ریگاتونی ها رو به مدت ۱۵ دقیقه در فریزر بگذارید و در نهایت در روغن داغ سرخ کنید.

لذت ببرید.


آموزش غذا ریگاتونی ,سوخاری ,ماکارونی ,پودر ,تهیه ,آغشته ,پودر سوخاری ,مایع ماکارونی ,آغشته کنید ,سوخاری آغشته ,فریزر بگذارید ,پودر سوخاری آغشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای Rona Sport gooyesh language institute شب ابوالقاسم کریمی خرچنگ دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.