کباب تند آسیابی

این نوع غذا یکی از پیش غذا های فینگر فودی است که بسیار مقوی می باشد و شما می توانید آن را با مواد لازم ذکر شده در ادامه مطلب در مدت زمان 20 دقیقه آماده کنید. توجه داشته باشید که پیاز چه موجود در این غذا را باید به 24 قسمت مساوی خرد کنید.

مواد لازم بری 12 نفر

شکر قهوه ای : 1 قاشق غذا خوری
آب لیمو تازه : 2 قاشق غذاخوری
سس سویا : 1 قشاق غذا خوری
گوشت : 12 قطعه مساوی
روغن زیتون : 2 قاشق غذا خوری
پیاز چه : 3 عدد
سرکه : به میزان لازم
ادویه کاری : به میزان لازم
آب نمک : به میزان لازم

طرز تهیه کباب تند آسیابی

ابتدا برای طرز تهیه این نوع کباب آب لیمو و روغن زیتون و سس سویا و شکر را در ظرفی مناسب با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سپس قطعات گوشت را به مخلوط این مواد اضافه کنید. به مدت 20 دقیقه گوشت ترکیب شده با مواد را در گوشه ای قرار دهید تا مواد به خوبی جذب گوشت شوند می توانید از شب قبل نیز گوشت را در این مواد بخوابانید.
در مرحله بعدی طرز تهیه کباب تند آسیابی تابه را بر روی شعله گاز قرار دهید تا به خوبی داغ شود سپس روغن زیتون را در درون تابه بریزید و به گوشت ادویه کاری و آب نمک و سرکه بیافزایید و قطعه های گوشت را در درون تابه قرار دهید سپس هر قطعه گوشت را به دود 2 عدد پیاز چه بپیچید به طوری که دو طرف پیاز چه ها از داخل گوشت بیرون بزند سپس سیخ های چوبی و یا فلزی را در درون گوشت فرو کنید.
گوشت ها را در درون قابلمه ای قرار دهید و درب قابلمه را ببندید تا دو طرف گوشت ها پخته شوند حدود 10 دقیقه زمان لازم است تا قطعه های گوشت به خوبی پخته شوند. بعد از اینکه گوشت ها به خوبی پخته شدند آن ها را با همان سیخ فلزی و یا چوبی در داخل ظرفی مناسبی قرار دهید و می توانید آن ها را به زیبایی با برگ پیاز چه تزیین کنید سپس آب نمک و سرکه جوشانده شده را بر روی گوشت ها بریزید توجه داشته باشد که باید آب نمک و سرکه را به مدت دو دقیقه در درون ظرف مناسبی بجوشانید.


آموزش غذا گوشت ,لازم ,مواد ,پیاز ,خوبی ,دهید ,قرار دهید ,میزان لازم ,روغن زیتون ,درون تابه ,پخته شوند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ابن سینا آرایشی بهداشتی نور شعر - نقاشی - هنر اخبار جامع صنعت ساختمان یادداشت‌های دایره مینا ریاضیات دوره اول متوسطه آموزش زبان انگلیسی